Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Hinner EJ med..

Av Sarah Andersson - 21 januari 2011 10:55


Sorry mina vänner men den sista tiden har det inte varit tid att blogga..

Det går i 190 här hemma hela dagen.. Är det inte pojkarna så är det sessan eller hunden..=)

 

Men det är sååå kul att ha hund i huset igen.. MYCKET jobb nu i början men det är helt klart värt de..

 

Men nu har jag 5 minuter över innan vi ska gå o hämta Oliver i skolan.. o sen håller vi helg..Sååå skönt..

 

Nellie är sååå gnällig just nu o är inne i en period där vi bajsar flera gånger varje dag..

 

O det tar på en att gå hemma hela dagar med henne då hon bara gnäller..

Men men jag ska passa på att njuta snart är det slut med hemma livet o tid att återgå till jobb den 1 mars..

 

I onsdags så fick jag/vi äntligen träffa tjejerna igen.. Barnen lekte såå fint o va nöjda för det mesta.. Nästa onsdag är det in tur att få hit alla tjejerna..

 

Hinner tyvärr inte sätta in nya bilder nu.. Ska ge Nellie lite mat o sen tid att gå.. Tar lite längre tid gå nu när man har hunden med sig också.. =)

Men det kommer..

 

  Sarah

 
 
Ingen bild

emelie

21 januari 2011 15:52

Ska du inskola lillan nu?

Sarah Andersson

22 januari 2011 21:41

Nä lillan ska inte inskolas förän i sep.. gubben ska vara hemma dom dagar jag jobbar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Andersson - 8 september 2011 20:03

  Hej mina vänner..   Förlåt för dålig uppdatering men dom sista dagarna har varit jobb, tidiga dagar, tidiga kvällar och LITE tid med mina små troll..   Trivs helt ok på jobb ( inte kommit in i allt än och därför känns det inte helt 100 än...

Av Sarah Andersson - 5 september 2011 20:04

  Måndag 5/9   Dagen börja som vilken måndag som helst, svårväckta barn, morgontrött mamma och en evighet till helgen..   Men denna måndag skulle det bli lite annorlunda än vad som är vanligt..   Kl 10 hade jag en arbetsintervju att gå ...

Av Sarah Andersson - 4 september 2011 19:35

  Söndag!!   Börja dagen med att jag fick sovmorgon av mannen.. 9:30 kom han upp med frukost..   Börja direkt efter frukosten att flytta ner Olivers rum, han är nu en stor kille och vill ha rummet här nere.. Under tiden vi höll på att de...

Av Sarah Andersson - 3 september 2011 16:37

  Hej mina vänner!!   Vet att det är VÄLDIGT länge sen sist jag skrev här, men som jag skrev sist så har jag inte haft tid, ork eller lust..   Men nu kör vi..   Det har hänt såååå mycket i vårt liv..   Jag och barnen har haft ett LÅ...

Av Sarah Andersson - 2 maj 2011 22:20

Sorry vänner att jag inte bloggat på länge men ork tid o lust fattas just nu.. Men lova syrran ett litet inlägg idag så här emma.. Mer kommer när jag sitter vid stora datan.. Sitter ( läs ligger i sängen ) just nu med min iphone o skriver.. S...

Presentation


Här har ni mig en 28 årig gift trebarnsmamma boendes i Ystad.

Har två prinsar, Oliver 6 år och Fabian 4 år och en prinsessan Nellie född 17 maj-10.

Delar min glädje o sorg med min man Jimmy som jag varit gift med sen 2004.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards