Direktlänk till inlägg 21 december 2010

Så kan det bli..

Av Sarah Andersson - 21 december 2010 20:28



 Ja jag sa att jag skulle lägga in lite foto o skriva lite men det blev inte riktigt så o den sista veckan har bara sprungit iväg..

 

Men allt är jätte bra med oss alla här hemma..

 

Måste bara berätta att sen Fabians op ( o han blev hundra igen ca 1½ vecka sen) så har Fabian mått sååååå mycket bättre än han någonsin gjort.. Han äter som en galning sover HELA nätter i sin egen säng o är piggare o gladare.. så denna operation har gjort nytta för vår pojke.. 

Det är aldrig roligt att gå igenom en op med sövning o allt men nu när det vissar sig så här i efterhand att han mår sååå mycket bättre så är det helt klart värt det..

 

Nu är det snart julafton o barnen längtar som bara den..fast vilket barn gör inte de.. 

 

Imorgon är det skolavslutning för oliver i kyrkan.. Hans första så givetviss så måste jag dit o kolla.. (när man sen börjar jobba igen så kanske man missar sådant) så imorgon ska jag,Nellie, Fabian, moster Emma, mormor o morbror Emil till kyrkan o kolla in min store pojke som sen ska gå på sitt första skol-lov.. (lite längre, han hade ju november lovet men det räknas inte)

 

O Fabian börja sitt lov idag.. 10 Jan 2011 börjar båda pojkarna igen..

 

Nä kl börjar bli mycket o jag är helt slut efter att ha gått fram o tillbaks till skola/dagis ett par omgångar idag på en ICKE plogad sträcka.. *grrrrr   * 

+ att pojkarnar har varit hos tandläkaren idag..

 

Hade fina tänder sa hon o väldigt fina bett (o inte hade dom fått det efter mamma iallafall sa hon.. vad menar hon med de..    jag har alltid gått hos henne också så hon vet väl vad hon talar om.. inte för att jag har dåligt bett men jag har haft tandställning mm när jag va yngre) 

 

 

Så nu får det bli sängen så jag orkar med dagen imorgon också..

 

Tänker inte säga att jag kommer skriva mer imorgon för det vet man aldrig men det kommer komma ett nytt inlägg snart.. o lite foto..

 

  Sarah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Andersson - 8 september 2011 20:03

  Hej mina vänner..   Förlåt för dålig uppdatering men dom sista dagarna har varit jobb, tidiga dagar, tidiga kvällar och LITE tid med mina små troll..   Trivs helt ok på jobb ( inte kommit in i allt än och därför känns det inte helt 100 än...

Av Sarah Andersson - 5 september 2011 20:04

  Måndag 5/9   Dagen börja som vilken måndag som helst, svårväckta barn, morgontrött mamma och en evighet till helgen..   Men denna måndag skulle det bli lite annorlunda än vad som är vanligt..   Kl 10 hade jag en arbetsintervju att gå ...

Av Sarah Andersson - 4 september 2011 19:35

  Söndag!!   Börja dagen med att jag fick sovmorgon av mannen.. 9:30 kom han upp med frukost..   Börja direkt efter frukosten att flytta ner Olivers rum, han är nu en stor kille och vill ha rummet här nere.. Under tiden vi höll på att de...

Av Sarah Andersson - 3 september 2011 16:37

  Hej mina vänner!!   Vet att det är VÄLDIGT länge sen sist jag skrev här, men som jag skrev sist så har jag inte haft tid, ork eller lust..   Men nu kör vi..   Det har hänt såååå mycket i vårt liv..   Jag och barnen har haft ett LÅ...

Av Sarah Andersson - 2 maj 2011 22:20

Sorry vänner att jag inte bloggat på länge men ork tid o lust fattas just nu.. Men lova syrran ett litet inlägg idag så här emma.. Mer kommer när jag sitter vid stora datan.. Sitter ( läs ligger i sängen ) just nu med min iphone o skriver.. S...

Presentation


Här har ni mig en 28 årig gift trebarnsmamma boendes i Ystad.

Har två prinsar, Oliver 6 år och Fabian 4 år och en prinsessan Nellie född 17 maj-10.

Delar min glädje o sorg med min man Jimmy som jag varit gift med sen 2004.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards